Переваги роботи з ALEXPO - service
Команда ALEXPO - service - вже багато років на ринку комплексного забезпечення заходів. У нашій компанії працюють справжні професіонали своєї справи, які не лише знають усі моменти організаційного процесу, а й розуміють ціну часу та простору.
Головним завданням для нас є довгострокова співпраця з різними фірмами, компаніями чи приватними особами. Ми хочемо отримувати лише позитивні відгуки щодо нашої роботи. Відгуки про нашу роботу є для всієї команди показником того, що ми приносимо користь людям, а отже, існуємо недарма.
- Наша компанія утворилася зусиллями молодих талановитих людей, які мають багаторічний досвід у сфері організації заходів;
- Обладнання та меблі в оренду завжди в ідеальному стані;
- Великий асортимент: вибір обладнання в оренду та безлічі різних послуг;
- Ми готові надати гнучку цінову політику та накопичувальну систему знижок постійним клієнтам нашої компанії;
- Постійний контроль за якістю наших меблів з боку нашого персоналу, поточний та капітальний ремонт меблів та обладнання;
- У штаті компанії працюють професійні реставратори, що усувають усі дефекти, які можуть виникнути під час використання меблів та іншого обладнання на заході;
- Співпрацюючи з ALEXPO - service, клієнт отримує все необхідне для проведення заходу в одному місці;
- Ми можемо забезпечити конференцію, презентацію або виставку будь-якого рівня та будь-якого масштабу;
- Якісне та професійне виконання виконуваних нами робіт та послуг, що надаються нами;
- У реалізації проектів: робота на результат, задоволення потреб замовника;
- Оригінальні ідеї та їх якісне виконання.
Будемо раді бачити Вас у кількості наших клієнтів!
Наш офіс знаходиться за адресою:
49000, Україна, м. Дніпро, вул. Верхоянська, 49
Зв'яжіться з нами за телефоном:
+38 (067) 266-70-77; +38 (097) 709-70-50
E-mail: alexpo2017@ukr.net
Будемо раді співпрацювати з Вами! Дзвоніть прямо зараз!